گجت و پوشیدنی

رونمایی لنوو از هدست واقعیت مجازی Mirage VR S3

لنوو به تازگی از هدست واقعیت مجازی مستقل خود با نام Mirage VR S3 رونمایی کرده است. این محصول جدید یک همکاری مشترک با شرکت Pico Interactive که در زمینه راهکارهای واقعیت مجازی فعالیت می‌کند و همین چند وقت پیش نیز هدست‌ های واقعیت مجازی خود را رونمایی کرده بود، تولید شده است.

این هدست جدید مجهز به پردازنده پرچمدار سال 2017 یعنی کوالکام اسنپدراگون 835 بوده و ار دو نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2160 در 1920 پیکسل برای هر چشم استفاده کرده است. کاربران هنگام استفاده از این محصول، ۴۷۵ گرم وزن را بر روی سر خود تحمل خواهند کرد و طراحی آن به شیوه‌ای معمول و با استفاده از بدنه پلاستیکی انجام گرفته است.

به ادعای لنوو، این محصول جدید می‌تواند بیش از سه ساعت عمر باتری، ۱۰۱ درجه زاویه دید و پشتیبانی از عینک‌های طبی هنگام استفاده از هدست را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر مشخصات هدست واقعیت مجازی لنوو Mirage VR S3 می‌توان به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، اندروید ۸.۱، یک میکروفون داخلی و اسپیکر های دوگانه اشاره کرد.

همچنین همراه این محصول، کنترلرهای دستی نیز عرضه می‌شود که از صفحه لمسی و دکمه برخوردارند و انرژی مورد نیاز آنها از طریق دو باتری AAA تامین می‌شود. این شرکت چینی کاربری‌های مختلفی را برای هدست واقعیت مجازی جدید خود ذکر کرده است که از جمله آنها می‌توان به آموزش کارمندان، مهندسان و استفاده در صنعت ساخت و ساز اشاره کرد. حتی در مشاغل مرتبط با استخراج گاز و نفت نیز لنوو اعلام کرده است که این هدست می‌تواند به عنوان یک پلتفرم آموزشی برای تمرین کاربران قبل از کار با ماشین‌های صنعتی واقعی به کار رود.

گویا قرار است در بازه زمانی سه ماهه سوم سال جاری میلادی این هدست وارد بازار شود و در حال حاضر از کشورهای آمریکای شمالی، انگلستان و ژاپن به عنوان بازارهای هدف آن نام برده می‌شود.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا