گجت و پوشیدنی

رونمایی Hublot از ساعت هوشمند Big Bang e با قیمت 5800 دلار

شرکت سوئیسی Hublot به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند لوکس خود با نام  Big Bang e رونمایی کرده که قرار است با قیمت گران 5800 دلار عرضه می شود. این محصول مبتنی بر Wear OS بوده و در کمال تعجب GPS ندارد.

این ساعت هوشمند در دو نسخه تیتیانیومی و مشکی سرامیکی عرضه شده و دارای قاب 42 میلیمتری است. هر دو مدل از  با صفحه نمایش لمسی AMOLED با رزولوشن 290 در 390 پیکسل با پوشش یاقوت برخوردارند. قدرت پردازشی ساعت توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون ور 3100 با سرعت 1.1 گیگاهرتز تامین شده و در کنار 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

این مجموعه از سنسورهای معمولی برخوردار بوده و فاقد GPS است. به غیر از این، بلوتوث 4.2 LE، گیگاهرتز وای فای 2.4 گیگاهرتزی 802.11n و NFC دریافت می کنید. گفته می شود که باتری 300 میلی آمپر ساعتی تا یک روز استفاده را دوام می آورد.

ساعت هوشمند Big Bang e از واچ فیس‌های اختصاصی با خصوصیات منحصر به فرد بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به کمک آن‌ها برای ردیابی گاه‌شماری قمری یا تغییر ظاهر ساعت با توجه به بخش‌های روز استفاده کرد. مدل تیتانیومی این ساعت 5200 دلار و مدل مشکی سرامیکی نیز 5800 دلار قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا