صوتی و تصویری

نوکیا از تلویزیون هوشمند جدید 43 اینچی 4K رونمایی کرد

نوکیا امروز از تلویزیون هوشمند جدید 43 اینچی خود با نام 4K LED Smart TV رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند جدید از مشخصاتی همچون سیستم عامل اندروید پای و پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 با سرعت 1.0 گیگاهرتز بهره مند است.

این محصول جدید 2.25 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. تلویزیون هوشمند نوکیا از پنل 43 اینچی LCD با وضوع 4K استفاده کرده که روشنایی 300 نیت و زاویه دید 178 درجه را فراهم آورد. همچنین حاشیه های نمایشگر در چهار طرف بسیار باریک بوده و از فناوری های دالبی اتم، HDR10 و MEMC پشتیبانی می کند.

در بخش صوتی، تلویزیون هوشمند نوکیا، دارای بلندگوهای 24W داخلی بوده و از پیشرفت های صوتی JBL برای صدای باس عمیق و صدای صوتی شفاف برخوردار است .با این حال، تلویزیون 4K همچنین برای داشتن یک تجربه صوتی بهتر، از Dolby Audio و DTS TruSurround بهره می برد.

از آنجا که این یک تلویزیون اندرویدی است، می توانید اپلیکیشن ها و بازی ها را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. به علاوه، از اپلیکیشن های محبوب پخش ویدیویی یوتیوب و نتفلیکس پشتیبانی کرده که کلیدهای میانبر را از راه دور تلویزیون به همراه یک کلید برای دستیار گوگل اختصاص داده اند. همچنین با داشتن قابلیت Chromecast، می توانید محتوای گوشی هوشمند خود را روی تلویزیون مشاهده کنید.

به لحاظ ارتباطی نیز می توان به بلوتوث 5.0، وای فای 2.4 گیگاهرتز، 3 پورت HDMI، یک پورت اترنت و دو پورت USB اشاره کرد. تلویزیون 43 اینچی نوکیا قرار است با قیمت 425 دلار در هند به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا