OPPO امروز در جریان رویداد Inno Day 2020 تعدادی از محصولات را در معرض نمایش گذاشت. اوپو AR Glass 2021 یکی از محصولاتی بود که به همراه طرح مفهومی گوشی انعطاف پذیر به نمایش گذاشته شد. عینک واقعیت افزوده جدید اوپو، نسخه بسیار بهبود یافته ای بوده، اما با طرحی شبیه عینک های معمولی همراه است. طراحی نسخه قبلی عینک OPPO AR شباهت زیادی به عینک VR دارد. از نظر ساخت، این مدل 75 درصد سبک تر از مدل سال گذشته است و اتصال آن به تلفن هوشمند از طریق پورت USB-C به USB-C امکان پذیر است.

عینک OPPO AR Glass 2021 از محلول نوری Birdbath استفاده می کند که 53 درصد افزایش کنتراست دارد. همچنین منجر به افزایش یکنواختی روشنایی 98 درصد و 40 درصد تراکم پیکسل نسبت به مدل سال گذشته می شود. در اینجا یک صفحه نمایش OLED در اندازه 0.71 اینچی تعبیه شده است که نور آن با شکست طیف سنجی به چشم می رسد. عینک AR Glass 2021 همچنین دارای یک بلندگوی بزرگ amplitude سفارشی و یک طراحی صوتی منحصر به فرد نیمه باز است. همه ای موارد بدان معنی است که شما یک سینمای خانگی مانند تجربه ای دارید که شبیه تماشای یک صفحه نمایش 90 اینچی از فاصله 3 متری است.

وقتی با گوشی هوشمند جفت شوید، می توانید با استفاده از گوشی خود به عنوان صفحه لمسی با عینک تعامل کنید. همچنین می توانید دستان و انگشتان خود را از طریق مجموعه دوربین های Fish Eye پشت شیشه های عینک ردیابی کنید، که می تواند 21 نشانگر را در یک دست، چهار نشانگر را روی یک انگشت تشخیص دهد. آن دوربین های جفت شده با دوربین ToF هستند و دقت تشخیص سطح سانتی متر را تا یک درجه امکان پذیر می کنند.

موارد استفاده برای عینک شامل پخش فیلم های HD از طریق تجربه تماشای “تئاتر مانند”، بازی واقعیت افزوده با بازی Multiplayer Online Battle Arena و غیره یا قرار دادن مجازی مبلمان در خانه شما و عکسبرداری واقعیت افزوده است. با دوربین های RGB که همزمان صحنه های مجازی و واقعی را ضبط می کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *