لپ تاپ

لنوو در سکوت خبری کروم بوک 3 را معرفی کرد

لنوو در سکوت خبری از جدیدترین لپ تاپ اقتصادی مبتنی بر سیستم عامل کروم اواس گوگل رونمایی کرد. این شرکت امروز از کروم بوک 3 با ویژگی نمایشگر 11 اینچی و پردازنده اینتل ارائه کرده است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان عمده کروم بوک است. این سری از لپ تاپ ها برای محاسبات پایه و استفاده کم بیش از بهره وری در نظر گرفته شده اند.

در دل دستگاه، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داخلی وجود دارد که برای پردازش دستگاه از پردازنده Intel Celeron N4020 استفاده شده است. با این مشخصات، کروم بوک 3 اساساً می تواند مرور وب را به راحتی انجام دهد.

از سوی دیگر، نمایشگر 11 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1366 در 768 پیکسل و پنل TN دارد. این صفحه نمایش تقرببا عالی نیست، اما در اندازه و بودجه، به اندازه کافی خوب خواهد بود. نکته قابل توجه این است که صفحه نمایش لپ تاپ دارای لولای 180 درجه ای بوده که به آن اجازه می دهد کاملاً صاف روی یک میز بماند.

از دیگر مشخصات این کروم بوک می توان به وبکم 720p، شیار کارت میکرو اس‌دی، دو پورت USB Type-C و USB Type-A اشاره کرد. طراحی با رنگ”Onyx Black” مینیمالیستی است که روی آن یک بافت متریال وجود دارد. کروم بوک جدید لنوو قرار است با قیمت 229 دلار عرضه شود.

منبع
9to5google
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا