لپ تاپ

بازگشت لپ‌تاپ های هواوی به فروشگاه مایکروسافت

مایکروسافت ماه گذشته فروش لپ تاپ های ساخت هواوی را در فروشگاه اینترنتی خود متوقف کرده بود. علت این امر فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با این شرکت فناوری چینی اعلام شده بود.

اگرچه مایکروسافت همچنان در رابطه با وضعیت لپ‌تاپ‌های این شرکت چینی برای بهره‌گیری از سیستم‌عامل ویندوز سیاست سکوت را اتخاذ کرده، ولی به نظر می‌رسد که روز گذشته لپ‌تاپ‌های هواوی به این فروشگاه برگشته‌اند. این در حالی است که گوگل به سرعت دسترسی هواوی به اندروید را محدود کرد، هر چند این شرکت هم در حال رایزنی های مخفیانه برای دریافت معافیت هایی در این زمینه است.

طبق بررسی‌های انجام شده، در این فروشگاه آنلاین در حال حاضر لپ‌تاپ‌های میت‌بوک ۱۳ و میت‌بوک به فروش می‌رسند و ظاهرا موجودی میت‌بوک ایکس پرو هم به اتمام رسیده است. طبق بیانیه‌ای که سخنگوی مایکروسافت منتشر کرده، کلیدواژه‌ «موجودی انبار» توجه را جلب می‌کند و در رابطه با این موضوع خاطرنشان کرده: «فروشگاه مایکروسافت موجودی انبار را به فروش می‌رساند که مطابق با مقررات فعلی ایالات متحده آمریکا است.»

البته هنوز مشخص نیست در صورت پایان موجودی لپ تاپ های فعلی هواوی، مایکروسافت خرید جدیدی از این شرکت چینی انجام می دهد یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا