استودیوی Slightly Mad، خالق مجموعه ریسینگ Project Cars، تریلر معرفی نسخه سوم آن را که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شود، منتشر کرد.

تریلر منتشر شده، نگاه مختصری به ویژگی‌های شخصی‌سازی و تعدادی از مسیر‌های مسابقه می‌اندازد. در این بین، شاهد یک مسابقه هیجان‌انگیز میان خودرو‌های Mercedes AMG GT و Acura NSX هستیم که در ادامه یک خودرو Chevy Corvette هم وارد ماجرا می‌شود. در ادامه شما را به دیدن تریلر معرفی بازی Project CARS 3 دعوت می‌کنیم:

[aparat id=’cAmFH’]

بازی Project CARS 3 در تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. استودیوی Slightly Mad از زمان همکاری با الکترونیک آرتز برای تولید نسخه‌های اول و دوم Need For Speed Shift توانست به‌دلیل سعی در ساخت شبیه‌ساز واقعی نامی برای خود دست‌وپا کند. پس از مشکلاتی که سر ساخت Need For Speed Shift 3 به‌وجود آمد، تیم سازنده تصمیم گرفت از الکترونیک آرتز جدا شده و روی یک مجموعه جدید به‌نام Project Cars کار کند. پس از کسب موفقیت‌های Slightly Mad، کمتر از یک سال پیش شرکت کدمسترز مالکیت آن را تصاحب کرد.

شاید نکته متمایز کننده سری Project Cars با سایر بازی‌های ریسینگ موجود در بازار، توجه به جزییات و ارایه موارد مختلف در شخصی‌سازی مسائل فنی ماشین است که باعث شده این بازی به یک شبیه‌ساز موفق تبدیل شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *