GameSir، از یک محصول جدید برای علاقه مندان به دنیای بازی های موبایلی رونمایی کرد که GameSir G8 Galileo Mobile Gaming Controller نام دارد. GameSir G8 Galileo با الهام گرفتن از روح گالیله، که جرات کاوش در جهان ناشناخته را داشت، قرار است دروازه‌ای برای گیمرها باشد تا برتری بازی خود را بازتعریف کنند و طراحی کنسول-کنترل، پورت متحرک Type-C و شارژ گذرا را ادغام کنند. کنترلر موبایل GameSir G8 Galileo اکنون با قیمت 79.99 دلار برای خرید در دسترس است.

کنترلر بازی موبایل گالیله گالیله GameSir G8 Galileo تجربه بازی با موبایل را با میله ها و دکمه های اندازه کنسول خود ارتقا می دهد. این طراحی راحتی استثنایی را در طول گیم پلی طولانی، شبیه به نگه داشتن یک کنترلر کنسول در کف دست تضمین می کند. G8 Galileo چه در زمین های خائنانه پیمایش کنید و چه عکس های دقیق بگیرید، دقت تخصصی و حداکثر راحتی را تضمین می کند.

برای اتصال بدون درز، درگاه متحرک Type-C پیشرفته G8 اتصال قابل اعتمادی را به دستگاه‌های بازی تضمین می‌کند، نرمی و قابلیت اطمینان بی‌نظیری را ارائه می‌دهد، هرج و مرج کابل‌ها و قطع‌های مزاحم را از بین می‌برد. با استفاده از قابلیت شارژ گذرا، کاربران می توانند با اختلالات ناشی از یک کنترلر تخلیه شده خداحافظی کنند و با شارژ کردن دستگاه کاربر در هنگام استفاده از کنترلر، گیم پلی بدون وقفه باقی بماند.

استیک های حسگر Hall Effect کنترلر GameSir G8 Galileo، کنترل دقیق و بدون درز 360 درجه را فراهم کرده و دقت و دوام مورد نیاز گیمرهای موبایل را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، تریگرهای آنالوگ Hall Effect با تنظیم دقیق، نرمی و پاسخگویی بی نظیری را برای مزیت رقابتی در هر بازی ارائه می دهند. برای FPS و گیمرهای اکشن، با نگه داشتن دکمه‌های M+LT/RT می‌توانید به حالت Hair Trigger Mode بروید. کنترلر G8 چه کنترل خطی دقیق و چه پاسخگویی نهایی، مزیت رقابتی مورد نیاز را به ارمغان می آورد.

GameSir G8 Galileo به طور هدفمند برای سازگاری یونیورسال طراحی شده و دارای یک پل قابل گسترش از 110 تا 185 میلی متر طول و فضای عقب کافی (13 میلی متر یا کمتر از عمق) برای جای دادن طیف گسترده ای از مدل های گوشی، از جمله سری آیفون 15 و اندروید است. این انتخاب عالی برای گیمرهای موبایلی است که به دنبال سازگاری هستند و تجربه یکپارچه بازی را تضمین می کند.

گیمرها می‌توانند با استفاده از دکمه‌های مپینگ، تنظیم دقیق مورب‌های D-pad، و تنظیم قسمت‌های استیک ها و تریگرها، پروفایل‌های کنترلر شخصی‌سازی شده را ایجاد کنند. حتی امکان تنظیم 0 Deadzone از طریق اپلیکیشن وجود دارد. گیمرها می توانند خود را در تریگرهای تکانه انحصاری برای همه بازی های خود غوطه ور کنند. این نرم افزار همچنین راحتی به روز رسانی سیستم عامل را برای کنترل کننده فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *