نسخه جدید گوگل مپس با دو قابلیت جدید منتشر شد. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند بدون نگرانی از کرونا، یک مسیر را بپیمایید. این نسخه‌ جدید که برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده، وقتی برای یک مکان جستجو می‌کنید، هشدارهایی را به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که هم اکنون در کشورهایی از جمله آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، مکزیک، هلند، اسپانیا، تایلند، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دارد، هشدارهای حمل و نقلی جدیی را برای شبکه‌های حمل و نقل خاص کشورها به نمایش می‌گذارد.

اعلان‌ها و هشدارهای اضافه برای کاربران گوگل مپس، به‌مرور به بخش رانندگی هم اضافه می‌شود. به‌عنوان مثال، در این حالت نقاط حساس کووید ۱۹ و محدودیت‌ها در مسیری که طی می‌‌کنید و عبور از مرزها با محدودیت‌های کرونایی دیده می‌شود که فعلا به کانادا و مکزیک و ایالات متحده محدود است.گوگل اعلان‌های مذکور را در صفحه‌ی اصلی رانندگی نشان می‌دهد و حتی پس از شروع به رانندگی درصورت تغییر در وضعیت قانونی مسیر، اعلان‌ها ارسال می‌شود. گوگل همچنین اماکن شلوغ را پیش‌بینی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در طول مسیر از شلوغی یا خلوتی آن مکان به صورت لحظه‌ای مطلع شوید.

اگر کاربران وارد متجمع‌های درمانی یا آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا شوند، گوگل مپ هشدارهایی را به آن‌ها می‌دهد تا موارد لازم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس را رعایت کنند. این ویژگی برای مراکز درمانی در اسرائیل، اندونزی، فیلیپین، کره جنوبی و آمریکا و آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در آمریکا فعال است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *