موبایل و تبلت

هواوی P Smart S با تراشه کایرین 710F معرفی شد

هواوی به تازگی عضو جدیدی از سری گوشی های پی اسمارت، را تحت عنوان P Smart S رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی دستگاه می توان به دوربین سه گانه اصلی و تراشه کایرین 710F اشاره کرد.

محصول جدید هواوی مجهز به تراشه اختصاصی کایرین 710F با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت فراهم شده است. به لحاظ نرم افزاری، رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 روی دستگاه اجرا می شود، ولی فاقد سرویس های موبایلی گوگل بوده و به جای آن از سرویس های موبایلی هواوی و اپ گالری استفاده می شود.

پی اسمارت اس از صفحه نمایش 6.3 اینچی اولد با روزلوشن فول اچ دی پلاس و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. دوربین اصلی سه تایی گوشی، شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای خوش کرده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و دارای پورت USB-C می باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به جک هدفون 3.5 میلی متری، بلوتوث 5 و پشتیبانی از NFC اشاره کرد. هواوی پی اسمارت اس قرار است در رنگ های کریستالی و مشکی با قیمت 290 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا