شرکت TCL یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در آمریکای شمالی است، اما برخلاف بسیاری از سازندگان، تلویزیون های مجهز به سیستم عامل اندرویدی می سازند، این شرکت محصولات خود را با پلتفرم Roku TV ارائه می دهد. ولی اکنون این سازنده از جدیدترین تلویزیون های هوشمند مبتنی بر پلتفرم اندروید برای بازارهای آمریکایی رونمایی کرده است. آنها با قیمت پایه 129 دلار همچنان تلویزیون های مقرون به صرفه ای هستند.

اولین محصول معرفی شده، تلویزیون  TCL 32” Class 3-Series نام دارد که از پنل 31.5 اینچی LED با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است. همچنین در تلویزیون خبری از استاندارد HDR نبوده و دارای دو درگاه HDMI، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه اترنت است. TCL می گوید که این محصول دارای صدای فراگیر Dolby Digital است و یک بلندگو 10W ساخته شده است که اگر می خواهید از آن در یک اتاق کوچک استفاده کنید ، خوب است.

دومین محصول معرفی شده، تلویزیون TCL 40” Class 3-Series نام دارد. این تلویزیون دارای پنل 39.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و اسپیکر 16 واتی با پشتیبانی از دالبی دیجیتال می باشد. همانند مدل 32 اینچی، پورت های این تلویزیون شامل USB و HDMI است. دقیقاً مانند مدل 32 اینچی، علاوه بر کلیدهای میانبر Netflix و YouTube، دارای یک ریموت صوتی با دکمه اختصاصی Google Assistant نیز هست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *