شیائومی به تازگی پروژکتور لیزری جدید را در چین با نام Mi Laser Projector 1S 4K معرفی کرده است. این محصول هم اکنون در بازار چین در دسترس بوده و 1838 دلار قیمت دارد. براساس اطلاعات سازنده، پروژکتور جدید حدود 30 درصد روشن تر از نسل های قبلی است. با بکارگیری از فوکوس کوتاه، به دستگاه اجازه می دهد صفحه نمایش را از 80 اینچ و حداکثر 150 اینچ از فاصله فقط چند سانتی متر دور به نمایش بگذارد.

به گفته شیائومی، برای نمایش صفحه به صورت 80 اینچ باید دستگاه حدود 5.5 اینچ فاصله داشته باشد و در صورتی می خواهید حداکثر 150 اینچ صفحه ظاهر شود باید دستگاه را حدود 19 اینچ فاصله دهید. در داخل پروژکتور جدید، پردازنده T968-H به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی حضور دارد. برای اطمینان از اینکه به راحتی گرم نمی شود، این شرکت سه فن خنک کننده را به دستگاه افزوده است.

در مورد صفحه نمایش، همانطور که از نام آن پیداست، از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و همچنین دارای گواهینامه HDR10 است. از لحاظ روشنایی، از 2،000 ANSI لومن پشتیبانی می کند، به این معنی که کاربران می توانند حتی در زیر نور طبیعی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند. از لحاظ ارتباطاتی نیز، این پروژکتور دارای پورت HDMI و پورت USB 3.0 برای اتصال دستگاه های دیگر به آن است. طول عمر این منبع نور جدید لیزر Xiaomi Mi Laser Projector 1S 4K حدود 25000 ساعت تخمین زده می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *