موبایل و تبلت

نسخه بتای اندروید 11 برای وان پلاس 8 و 8 پرو در دسترس قرار گرفت

نسخه بتای عمومی اندروید 11 در ابتدا تنها برای دستگاه های پیکسل گوگل در دسترس بود ولی اکنون به نظر می رسد این بروزرسانی در حال گسترش به سایر دستگاه های غیر پیکسلی است. وان پلاس با انتشار بیانیه ای در انجمن سایت خود اعلام کرد که کار خستگی ناپذیری برای دسترسی سریع کاربران سری های وان پلاس 8 به آخرین سیستم عامل اندرویدی انجام داده است.

به گفته شرکت، لینک اندورید 11 بتای را برای دانلود روی گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو، به همراه هشدار مبنی بر اینکه این سیستم هنوز بی نقص نبوده، در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از مشکلاتی که برای خیلی از تست کنندگان پیش آمده، خطر از بین رفتن دستگاه به طور کامل از بخش نرم افزاری است اما مابقی موارد با وجود اینکه دستگاه شما را ناقص می‌کنند، ریسک شدیدی همانند مورد اول نخواهد داشت.

از جمله مشکلاتی که تا به کنون توسعه دهندگان به آن برخوردند، اجرا نشدن دستیار صوتی گوگل، فعال نشدن و غیرفعال بودن قابلیت بازگشایی دستگاه با چهره از داخل تنظیمات، مشکلات Video Call و همچنین مشکلاتی در UI که به وجود آمده باعث شده است تا خیلی از کاربران برای استفاده از این بتا دست نگه دارند. با این وجود هنوز هم تعداد نسبتا زیادی از افراد هستند که اقدام به نصب این بروزرسانی توسط عضو شدن در حلقه Beta می‌کنند تا طعم تمام ویژگی‌های جدید اندروید 11 را بر روی دستگاه وان پلاس 8 و یا وان پلاس 8 پرو را حس کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا