فناوری

نمایشگاه کامپیوتکس 2020 امسال برگزار نخواهد شد

امسال شاهد لغو بسیاری از نمایشگاه ها و رویدادهای بزرگ بدلیل شیوع بیماری کرونا بودیم. در همین راستا شرکت های بزرگی نظیر مایکروسافت، گوگل و یا اپل مجبور بودند تا رویدادهای حضوری خود را لغو و به صورت مجازی برگزار کنند.

Taiwan External Trade Development Council که به اختصار TAITRA نیز نامیده می‌شود و وظیفه پشتیبانی و برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس را برعهده دارد امروز در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که به دلیل گسترش ویروس کرونا در سرتاسر جهان تصمیم گرفته است این نمایشگاه را در سال 2020 میلادی برگزار نکند. در این اطلاعیه آمده است که نمایشگاه کامپیوتکس بعدی در فاصله زمانی 1 تا 5 ژوئن سال 2021 میلادی (12 تا 16 خرداد سال 1400) برگزار می‌شود.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی مسئولین این نمایشگاه آمده است:

گسترش ویروس کووید-19 تمامی بخش‌های اقتصادی جهان را از یکدیگر جدا کرده است. در این برهه زمانی سخت، برگزاری Computex به تاریخ 1 تا 5 ژوئن سال 2021 میلادی موکول می‌شود تا با همراهی شما جهشی در صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.

نمایشگاه کامپیوتکس 2020 در اصل قرار بود در زمان همیشگی خود یعنی در ماه ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و لغو مسافرت‌های خارجی در بسیاری از کشورهای جهان به ماه سپتامبر پیش‌رو موکول شد. اکنون به نظر می‌رسد با شروع مرحله جدیدی از گسترش این ویروس و همچنین ناکامی در یافتن درمان قطعی برای این بیماری، مسئولین تصمیم گرفته‌اند برگزاری این نمایشگاه را به صورت کامل لغو کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا