پس از ماه ها انتظار، سرانجام سونی شب گذشته از نسل جدید کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده است. این کنسول قرار است در دو نسخه استاندارد و دیجیتالی راهی بازار شود. پلی استیشن 5 دارای یک طراحی عمودی و براق است که بر روی پنل های سفید در هر طرف ساندویچ داخلی منحنی سیاه حاکم است. قسمت وسط آن چیزی که به نظر می رسد مانند USB-A استاندارد و یک درگاه USB-C در جلو به همراه روشنایی LED آبی و در امتداد منحنی بالا. پشت کنسول فعلاً یک رمز و راز است.

پلی استیشن 5 درون یک پایه عمودی قرار می گیرد، چیزی که سونی همیشه از کنسول های خود با PS2 شروع کرده است. اینکه آیا این پایه بخشی از طراحی است یا لوازم جانبی جداگانه هنوز مشخص نیست. مدل Digital  Edition که فاقد درایو بلوری است و نسخه‌ استاندارد که دارای یک درایو بلوری Ultra HD خواهد بود.

سونی همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای کنسول های جدید به نمایش گذاشت. ما قبلاً با کنترلر DualSense آشنا شده ایم که از بازخورد هپتیکی و میکروفون داخلی بهره می برد. همچنین یک پایه برای شارژ دو کنترلر DualSense به طور همزما ، یک دوربین HD برای ردیابی حرکت ها، یک هدست بی سیم جدید Pulse 3D و در نهایت، یک Media Remote برای استفاده از کنسول به عنوان پخش کننده Blu-ray و جعبه جریان وجود دارد.

[aparat id=’1HEVM’]

علاوه بر این سونی همچنین چند بازی های جدید از جمله Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Horizon Forbidden West، Gran Turismo 7، Ratchet & Clank: Rift Apart، Resident Evil Village، NBA 2K21، Deathloop، Hitman III و موارد دیگر را به نمایش گذاشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *