نرم افزار و اینترنت

ادوبی اپلیکیشن Photoshop Camera را برای اندروید و iOS منتشر کرد

در دنیای سلفی امروز، بسیاری از شرکت ها تمام تلاش خود را برای ارائه گزینه های بیشتر و جذاب برای همه کاربرانی که می خواهند کمی خلاقیت به عکس های خود بدهند، ارائه می دهند. در همین راستا شرکت ادوبی اپلیکیشن Photoshop Camera را برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کرده است.

در حال حاضر کاربران می توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی استور یا اپ استور دریافت کرده و به بیش از 80 فیلتر سفارشی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن فتوشاپ کمرا قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر جداکردن شی از پس زمینه، ارائه عکس های سلفی ، غذاها و مناظر بسیار زیبا، و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین ویژگی هایی مانند عکسبرداری پرتره و حذف اعوجاج وجود دارد. حتی “توصیه‌های مربوط به آگاهی از محتوا” وجود دارد که برنامه می داند برای بهترین نتیجه کدام افکت ها باید اعمال شود. همچنین می توان ازطریق فتوشاپ کمرا می‌توان کنتراست، اکسپوژر (نوردهی)، اشباع رنگ و موارد دیگر را در تصویر تنظیم کرد. ادوبی قصد دارد با امضای قراردادهای تجاری، فیلترهای جالبش را در داخل اپلیکیشن‌های دیگر نیز قرار دهد. حتی این احتمال مطرح شده است که فیلترهای فتوشاپ کمرا به اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض برخی گوشی‌ها اضافه شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا