امنیت آخرین آپدیت ویندوز ۱۰ تقویت شده است، اما متاسفانه در این نسخه از ویندوز باگ‌های نامطلوبی وجود دارد که پرینت گرفتن را غیرممکن می‌کند. مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن به روزرسانی های – KB4560960 و KB4557957 – را منتشر کرد و کاربران به محض نصب، مشکلاتی را تجربه کردند.

کاربران گزارش کرده‌اند که پس از نصب جدیدترین آپدیت ویندوز 10 نمی‌توانند با تعدادی از پرینترهای شرکت‌های اچ‌پی، کانن، پاناسونیک، برادر و ریکو کار کنند. برخی از کاربران از عدم امکان پرینت‌ نرم افزاری فایل‌ها با فرمت PDF خبر داده‌اند. مایکروسافت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که از این موضوع اطلاع دارد و آپدیت KB4557957 احتمالا عدم امکان پرینت فایل‌ها توسط برخی پرینترها را در پی دارد. این شرکت به کاربران هشدار داده که هنگام پرینت فایل موردنظر خود شاید با خطا روبه‌رو شوند و یا اینکه برنامه به صورت ناگهانی بسته شود و خروجی دریافت نکنند.

علاوه بر این مایکروسافت اعلام کرد که این باگ ممکن است بر چاپگرهای مبتنی بر نرم افزار؛ مانند چاپ PDF نیز تأثیر بگذارد. این شرکت در حال اصلاح این باگ است؛ در حال حاضر، کاربران که با این مشکل مواجه شده‌اند باید درایور چاپگر خود را جایگزین کرده و یا از به روزرسانی های ژوئن ویندوز 10 بهره ببرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *