دوربین‌های تشخیص عمق اینتل RealSense کاربردهای زیادی خصوصا در حوزه‌ رباتیک دارند. به‌‌عنوان مثال از آن‌ها برای افزودن دید سه‌بعدی به ربات‌ها و کمک کردن به مسیریابی بدون نیاز به GPS استفاده می‌شود. حالا این شرکت از دوربین تشخیص عمق جدیدی با نام RealSense D455 را معرفی کرده که دو برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی اش دارد.

محدوده عملکردی این دوربین 6 متر است که به گفته اینتل افزایش محدوده و برد عملکرد، هیچ تأثیری روی میدان دید دوربین RealSense جدید ندارد. به‌علاوه، مدل D455 با شاتر گلوبال برای حسگرهای عمق و RGB عرضه می‌شود که نه‌تنها ارتباط بین جریان‌های داده‌ای متنوع دریافت‌شده در دوربین استریو را بهبود می‌بخشد، بلکه شفافیت رنگ را نیز افزایش می‌دهد. به‌خاطر همین تمرکز روی بهبود رنگ در نسخه‌ی جدید و بهینه‌سازی‌های طراحی آن، دوربین D455 در شرایط نوری متنوع، عملکرد قابل‌توجهی دارد.

طبق گفته های اینتل، D455 به گونه ای طراحی شده که در توسعه محصولات مبتنی بر بینایی که نیاز به درک، تعامل و یادگیری از محیط های خود دارند، آزادی بیشتری به توسعه دهندگان می دهد.به‌عنوان مثال در کاربردهای خودکار، دید عمیق‌تر به ربات امکان می‌دهد تا تصمیم‌های حیاتی را سریع‌تر و بهتر اتخاذ کند و موانع را به‌خوبی دور بزند.

در کاربردهای درمانی نیز می‌توان از دوربین RealSense استفاده و بسته به محیط، به بیماران نظارت کرد. دوربین جدید RealSense اینتل با کاربردهای جامع و قیمت مناسب عرضه می‌شود و توسعه‌دهنده‌ها با پرداخت هزینه‌ای معقول، امکان بهره‌برداری از قابلیت‌های آن را خواهند داشت. دوربین RealSense جدید اینتل با برچسب قیمت ۲۳۹ دلار اکنون برای پیش‌خرید آماده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *