نرم افزار و اینترنت

دراپ باکس حالا از پوشه‌های سیستمی به طور خودکار نسخه پشتیبان می گیرد

دراپ باکس به تازگی چند ویژگی جدید برای سرویس های خود افزوده است که درواقع این قابلیت‌ها تلاش می‌کنند تا فاصله‌ بین محیط کار و خانه را برای کاربران از بین ببرند و دسترسی به اطلاعات را آسان‌تر از همیشه کنند. یکی از قابلیت‌های جدید به‌نام Computer Backup معرفی شد که کاربران از مدت‌ها پیش انتظار آن را می‌کشیدند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بین پروژه‌ها و موقعیت‌های کاری گوناگون خود، راحت‌تر جابه‌جا شوید.

این ویژگی جدید به طور خودکار از فایل های سیستمی در سیستم عامل مک یا ویندوز نسخه پشتیبان تهیه کرده و در دراپ باکس ذخیره می کند و درنتیجه کاربر همیشه می‌تواند به فایل‌ها و فولدرهای سیستمی دسترسی داشته باشد. دسترسی به این نوع از فایل‌ها، خصوصا در مواقعی که سخت‌افزار دچار اشکال می‌شود، حیاتی به شمار می‌رود.کاربران قبلا باید فولدرها و فایل‌های مدنظر را به‌صورت دستی انتخاب می‌کردند. اکنون و با تهیه‌ خودکار نسخه‌ی پشتیبان، فایل‌های مهم همیشه دردسترس هستند و درصورت بروز مشکل، راهکار آسان و جامعی پیش روی کاربر قرار دارد.

به‌علاوه، وقتی کاربر برنامه‌ پشتیبان‌گیری را اجرا کند، درایوهای خارجی متصل به سیستم نیز به‌صورت خودکار وارد فرایند تهیه‌ی نسخه‌ پشتیبان شده و با درایوهای اصلی هماهنگ می‌شوند. تهیه‌ خودکار نسخه‌ی پشتیبان فعلا تنها در پکیج‌های Professional و Plus دراپ‌باکس ارائه می‌شود، اما کاربران نسخه‌ Basic نیز امکان استفاده از آن را پیدا خواهند کرد که به‌معنای رایگان بودن قابلیت خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا