موبایل و تبلت

رونمایی O-Film از ماژول پریسکوپ با بزرگنمایی پیوسته (85 تا 170 میلی متر)

شرکت O-Film به تازگی از یک ماژول لنز پرسکوپ برای گوشی های هوشمند ارائه کرده که به به جای اینکه در یک فاصله کانونی خاص مانند پریسکوپ های فعلی قفل شوند، بزرگنمایی پیوسته را ارائه داده و ماژول فقط 5.9 میلی متر ضخامت دارد. این ماژول جدید می تواند برزگنمایی پیوسته بین 85 میلیمتر تا 170 میلیمتر را انجام داده و بین دیافراگم f/3.1 به f/5.1 تغییر کند. از این منظر، اکسپریا 1 II دارای لنز تله 70 میلی متر، هواوی P40 پرو لنز 125 میلی متر و P40 پرو پلاس لنز 240 میلی متر است.

ماژول O-Film بزرگنمایی 3 تا 7 برابر در مقایسه با یک دوربین عریض معمولی را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند می تواند طراحی پریسکوپ با دامنه های بزرگنمایی 3-5x ، 5-8x و 3.5-9.5x را تولید کند. همچنین یک موتور پیزو الکتریک وجود داشته که به راحتی و با دقت یک اسمبل 3 عدسی را در کنار مکانیسم فوکوس اتوماتیک به جلو و عقب هدایت می کند تا به فاصله کانونی مورد نظر برسد.

O-Film unveils periscope module with continuous zoom (85 mm to 170 mm)

گفته می شود ویژگی بزرگنمایی پیوسته تصاویر با کیفیت بالاتری را در سطوح مختلف ارائه می دهد. این ویژگی همچنین به کارآیی پراسکوپ ها می افزاید زیرا طراحی فعلی با بزرگنمایی 5 برابر شما را به عکسبرداری از اشیاء دورافتاده محدود می کند. امیدواریم به زودی شاهد این استفاده از این ماژول در یک گوشی هوشمند باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا