سامسونگ امروز پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت مواد غذایی و داروی کشور کره جنوبی (MFDS)، اپلیکیشن Health Monitor را در کره جنوبی منتشر کرد. با استفاده از برنامه Health Monitor، کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 اکنون می توانند فشار خون خود را با استفاده از تجهیزات سنتی فشار خون کنترل فشار دکمه کاف ، که قبل از استفاده باید کالیبره شوند، کنترل کنند.

پس از آن، کاربران می توانند فشار خون را از طریق آنالیز موج پالس گلکسی واچ اکتیو 2 که از حسگرهای تعبیه شده روی آن، اندازه گیری کنند. این نتایج سپس با اپلیکیشن Health Monitor نصب شده روی گوشی هوشمند همزمان با گلکسی واچ اکتیو 2 همگام سازی شده و کاربران می توانند فشار خون خود را روزانه، هفتگی و ماهانه ردیابی کنند و در صورت تمایل می توانند داده های خود را با پزشکان خود به اشتراک بگذارند.

برای اندازه گیری فشار خون، کاربران باید اپلیکیشن Health Monitor را در گوشی و ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 نصب کنند. هنگامی که نرم افزار Watch را به جدیدترین نسخه از طریق برنامه Galaxy Wearable انجام می دهید، به طور خودکار اپلیکیشن Health Monitor نصب می شود. علاوه بر راه‌اندازی برنامه جدید، سامسونگ اعلام کرد که ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) برای کاربران Watch Active2 را در سه ماهه سوم 2020 از طریق همین اپلیکیشن فعال خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *