چند روز پیش آمازون مجموعه ای از ویژگی های جدید الکسا را برای بلندگوهای هوشمند Echo Dot، تجربه جدید Fire TV و موارد دیگر را معرفی کرد.  به زودی، دستیار دیجیتال قادر خواهد بود صداهای دیگری به غیر از یک کلمه بیداری را تشخیص دهد و یا در حالی که شما از خانه دور هستید خانه شما را از دیگر قابلیت ها امن کند.

الکسا همچنین گارد پلاس جدید را در اختیار شما قرار می دهد که شامل ویژگی های موجود گارد است که با گزینه های اضافی امنیت خانه مانند اتصال شما به یک خط تلفن اضطراری در صورت نیاز به کمک پزشکی یا پلیس، تقویت می شود. همچنین وقتی الکسا هنگام حضور در دفتر کار صداهای نامنظم را در خانه شما تشخیص دهد، هشدارهایی را برای شما ارسال می کند. دستیار دیجیتال همچنین می تواند صدای آژیر یا سگ پارس را از دستگاه اکو برای جلوگیری از مزاحمان احتمالی پخش کند.

در ایالات متحده با هزینه اشتراک ماهیانه 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال، با یک ماه استفاده آزمایشی رایگان هنگام ثبت نام، در دسترس خواهد بود. مشتریان Ring Protect Plus می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. برای مشتریانی که می خواهند با اعضای خانواده دور خود ارتباط برقرار کنند ، آمازون از Care Hub ارائه کرده که به شما اجازه می دهد با اعضای خانواده سالخورده، به عنوان مثال، در صورت از دست رفتن مکالمه، تماس اضطراری برقرار کند. برای اینکار فقط کافیست که عبارت Alexa, call for help را بگویید. دستیار هوشمند الکسا همچنین کنترل های حریم خصوصی بیشتری را برای شما فراهم می کند، که به شما اجازه می دهد تا سابقه صدای خود را حذف کنید یا انتخاب کنید که ضبط های صوتی خود را ذخیره نکند.

ویژگی دیگری که به الکسا می آید پشتیبانی از گروه های hands-free است که حداکثر هشت کاربر را فرا می خواند. فقط با استفاده از صدای خود می توانید به یک تماس ویدیویی Zoom یا Amazon Chime بپیوندید. حتی گزینه ای برای افزودن جلوه های ویدئویی مانند حباب یا چشم انداز باغ به الکسا یا Drop In call شما وجود دارد. الکسا همچنین می تواند دستورالعمل های غذایی را به محض رسیدن تحویل از بازار غذاهای کامل یا آمازون تازه ارائه دهد.

همچنین می توانید سریال های Netflix را در Echo Show با استفاده از صدای خود تماشا کرده و موسیقی را با دوستان یا خانواده خود به اشتراک بگذارید، سپس آنها می توانند آهنگی را که از طریق دستگاه Echo یا از طریق برنامه الکسا ارسال کرده اید، گوش دهند. تمام این ویژگی ها همراه با نمایه های صوتی الکسا برای کودکان در اواخر امسال ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *