لپ تاپ
موضوعات داغ

لنوو از لپ‌تاپ های جدید ThinkPad P با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرد

لنوو نسل جدید لپ تاپ های سری تینک پد P شامل ThinkPad P15, ThinkPad P17, ThinkPad P1 Gen 3 و ThinkPad P15v را با پردازنده های نسل دهمی سری H اینتل معرفی کرد. همه این مدل ها مجهز به حالت Ultra Performance Mode هستند که به شما امکان کنترل عملکرد لپ تاپ خود را می دهد. تنها عضو جدید این سری لپ تاپ ThinkPad P15v است، مابقی مدل های قبلی این سری بوده که با ارتقای سخت افزار روبه‌رو می باشند. لپ تاپ های ThinkPad P15 و ThinkPad P17و ThinkPad P1 Gen 3 و ThinkPad P15v به ترتیب با قیمت پایه 1979 دلار و 2119 دلار و 2019 دلار و 1349 دلار از ماه جولای در دسترس قرار می می گیرند.

لنوو همچنین تاکید داشته که این لپ تاپ عملکرد بالایی را از خود نشان می دهند. تنظیم دقیق به لطف Ultra Performance Mode صورت می گیرد که به شما امکان می دهد تنظیمات رایانه شخصی خود را کنترل کنید. به گفته لنوو، این حالت جدید در بایوس لپ تاپ ها فعال شده و محدودیت در آکوستیک و دما را کاهش می دهد. در نتیجه، کاربران می توانند از CPU و GPU لپ تاپ قدرت و عملکرد بیشتری را کسب کنند.

 لنوو می‌گوید این مدل‌ها از سیستم خنک کننده بهینه تر برخوردار هستند که گردش هوا در آن‌ها ۱۳ درصد بیشتر و اندازه هیت سینک پردازنده ۳۰ درصد بزرگتر شده است. مدل P15 و P17 با کارت گرافیک NVIDIA Quadro RTX همراه بوده که می تواند به ترتیب 90 وات و 110 وات کار کنند. همچنین این دو مدل از باتری 94WHr برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های آنها می توان به 4 ترابایت حافظه ذخیره سازی، 128 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر UHD Dolby Vision HDR اشاره کرد.

مدل P1 Gen 3 به عنوان باریک ترین و سبک ترین ورک استیشن لنوو شناخته می شود. نمایشگر آن دارای پوشش ضد لکه بوده و اسپیکرهای آن نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده است. این لپ تاپ 15 اینچی گزینه با پنل UHD LCD 600-nit وجود داشته و از کارت گرافیک NVIDIA Quadro T2000 و پردازنده نسل دهمی Core یا Xeon اینتل بهره می برد.

در نهایت مدل P15v از پردازنده موبایلی نسل دهمی سری H اینتل بهره می برد و از یک صفحه نمایش 15 اینچی LCD UHD برخوردار است که می تواند به 600 نیت روشنایی برسد. این لپ تاپ را با کارت گرافیکی NVIDIA Quadro P620 همراه است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا