شرکت الکترونیک آرتز در رویداد EA Play 2020 از نسخه جدید سری بازی های محبوب فیفا تحت عنوان FIFA 21 رونمایی کرد. طبق اطلاعاتی که در این ویدیو قابل مشاهده است و شب گذشته از سوی Electronic Arts منتشر شد این دو بازی بر روی نسل جدید از کنسول‌های بازی یعنی دو کنسول PlayStation 5 و Xbox Series X قابلیت‌های جدیدی را در اختیار خواهند داشت.

الکترونیک آرتز در این مراسم برای معرفی نسخه ویژه از این دو بازی برای دو کنسول پلی استیشن 5 و Xbox Series X از عنوان “Next Level” استفاده کرد و اعلام کرد که این دو بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت. یکی از ویژگی‌های اصلی این دو بازی بر روی این کنسول جدید «زمان بارگذاری سریع و بسیار بهتر» است که به لطف استفاده از قطعات سخت افزاری قدرتمندتر و همچنین حافظه‌های SSD موجود در این کنسول‌های جدید در دسترس قرار گرفته است.

[aparat id=’Iu0Zi’]

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، دو بازی FIFA 21 و Madden NFL 21 دارای یک سیستم نورپردازی جدید و همچنین یک سیستم رندرینگ تازه هستند که سبب شده است استادیوم‌های طراحی شده طبیعی‌تر از هر زمان دیگری باشند. بازی FIFA 21 در تاریخ 18 مهر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد و مشترکین EA Access و Origin Access هم می‌توانند از ۱۰ مهر برای چند ساعت بازی را تجربه کنند. همچنین افرادی که نسخه آلتیمیت یا چمپیونز بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت

بازی Madden NFL 21 نیز همانطور که هفته گذشته اعلام شده بود در تاریخ 28 آگوست (هفتم شهریور) برای کنسول‌های نسل کنونی و همچنین سیستم‌های خانگی منتشر می‌شود. هنوز زمان دقیقی برای انتشار نسخه مربوط به دو کنسول پلی استیشن 5 و Xbox Series X از این دو بازی اعلام نشده است؛ اما قرار است این اتفاق در سال جاری میلادی رخ دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *