شیائومی به تازگی از ماوس جدید مجهز به دستیار صوتی XiaoAI تحت عنوان Xiaomi XiaoAI Mouse رونمایی کرده است. این محصول از طریق سرمایه گذاری در چین در وب سایت شخصی این شرکت با قیمت 129 یوان در دسترس خواهد بود. از لحاظ طراحی، این ماوس جدید شبیه به Mi Wireless Mouse بوده، ولی با این حال یک دکمه اضافی به آن افزوده شده که با فشار طولانی، دستیار صوتی XiaoAI فراخوانی می شود. از سوی دیگر، ماوس دارای یک پوشش ضد باکتریایی، یک غلتک فلزی و یک میکروفون پنهان است. همچنین رابط USB Type-C داشته و از باتری داخلی 750 میلی آمپر ساعتی بهره گرفته و به ادعای شیائومی، تا 30 روز در حالت استفاده و 180 روز در حال استندبای شارژ نگه می دارد.

ماوس Xiaomi XiaoAI Mouse اولین ورود دستیار صوتی را در محصولات مورد استفاده در دفتر که می توان با کامپیوتر استفاده کرد، نشان می دهد. به گفته شرکت این ماوس با پشتیبانی هزاران مهارت هوشمند همراه است. این دستگاه با گزینه های اتصال دو حالته – بلوتوث و USB – همراه است. همچنین می توان به طور همزمان به دو کامپیوتر متصل کرد. کاربران می توانند کلیدهای چپ و راست را برای حدود سه ثانیه بطور همزمان نگه دارند تا بین رایانه ها جابجا شوند.

ماوس از چندین فرمان صوتی مانند Open Word پشتیبانی می کند و پردازش پیش فرض word رایانه را باز می کند. به طور مشابه، می توانید “Computer Shutdown” فرمان دهید و رایانه شما فرآیند خاموش کردن را آغاز می کند. جدا از پشتیبانی از دستورات صوتی، از ورودی صوتی نیز برخوردار است. این می تواند برای کسانی که نمی توانند تایپ کنند بسیار مفید باشد، و به سرعت می توانند محتوا را از طریق ورودی صوتی اضافه نمایند. همچنین از ترجمه صوتی و ترجمه عبارت چینی به انگلیسی، ژاپنی و کره ای بهره می برد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *