دل به تازگی از ورک استیشن جدید Precision 7865 رونمایی کرده که از پردازنده های قدرتمند AMD Ryzen Threadripper PRO استفاده می کند. این شرکت قبلاً در اوایل سال جاری برخی از ورک استیشن های موبایل Precision جدید از جمله قدرتمندترین ورک استیشن 14 اینچی خود را در جشن 25 سالگی برند Precision معرفی کرده بود، و این محصول دیگری است که برای جشن گرفتن این نقطه عطف ساخته شده است.

ورک استیشن دل Precision 7865 از پردازنده‌های سری Ryzen Threadripper PRO 5000WX AMD تا نسخه Ryzen Threadripper PRO 5995WX با 64 هسته و 128 رشته برای پردازش، قدرت می‌گیرد. تراشه می‌تواند تا 4.5 گیگاهرتز تقویت شود و 256 مگابایت حافظه کش L3 دارد، بنابراین به همان اندازه که از تعداد هسته‌ها و رشته‌ها تصور می‌کنید، وحشتناک است.

همچنین شما می توانید آن را با یک پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A6000 با 48 گیگابایت حافظه ویدیویی یا AMD Radeon W6800 با حافظه 32 گیگابایتی ترکیب کنید. به علاوه، این دستگاه تا 1 ترابایت رم DDR4 ECC (کد تصحیح خطا) و تا 56 ترابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند. همچنین اتصال اختیاری تاندربولت 3 از طریق کارت افزودنی PCIe وجود دارد، علیرغم اینکه این یک رایانه مجهز به AMD است.

دل می‌گوید این قطعات را با یک شاسی بازطراحی شده خنک نگه می‌دارد که کانال‌های هوای اختصاصی را برای خنک کردن هر یک از اجزا فراهم می‌کند. این طراحی جدید همچنین 14 درصد کوچکتر از Precision 7820، یک دستگاه قدرتمند مبتنی بر اینتل است. این دستگاه همچنین به گونه‌ای طراحی شده که با دسترسی آسان در جلو و کنار، به‌علاوه فضای داخلی بدون ابزار، ارتقاء حافظه، رم یا GPU را آسان‌تر می‌کند. اگر قصد دارید دستگاه را به اطراف حمل کنید، یک دسته داخلی نیز برای راحت‌تر گرفتن آن وجود دارد.

Precision 7865 همچنین دارای اتصالات زیادی است؛ در قسمت جلو، دو درگاه USB Type-A، دو درگاه USB Type-C (یکی با Power Share)، یک جک هدفون و یک اسلات کارت SD وجود دارد. اکثر پورت ها در پشت هستند، از جمله سه پورت USB Type-C، سه پورت USB Type-A، دو اتصال اترنت RJ45 (یکی در 10 گیگابیت، دیگری در 1 گیگابیت)، یک پورت خط خروجی برای صدا، یک پورت سریال اختیاری و پورت PS/2 برای ماوس و صفحه کلید (همچنین اختیاری). دل Precision 7865 اواخر تابستان امسال در دسترس بوده و دل می‌گوید که اطلاعات مربوط به قیمت را نزدیک‌تر به انتشار فاش خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *