ال جی از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. ایرباد HBS-FN6 مدل پیشرفته‌تر محسوب شده و کیس آن قابلیت از بین بردن باکتری‌ها را دارد. این دو محصول از ماه آینده میلادی به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت برای افرادی که نگران آلودگی هستند، هدفونهایی را معرفی کرده که جعبه‌ شارژ آنها برای مبارزه با باکتری‌ها از تکنولوژی UVnano استفاده می‌کند.

جعبه‌ی این هدفون، نور فرابنفش را بر روی قسمت سیلیکونی ایرباد که داخل گوش قرار می‌گیرد و قسمت داخلی ایرباد، متمرکز می‌کند و با این کار 99.9 درصد از باکتری‌ها را از بین می‌برد. با وجود اینکه این دستگاه باکتری هایی مانند E. coli و S. aureus را از بین می‌برد، اما هر از چند گاه باید جرم گوش جمع شده را از داخل آنها پاک کنید.

ایربادهای مورد بحث از سیستم صوتی شرکت Meridian بهره می‌برند. به گفته ال جی فناوری Digital Signal Processing شرکت Meridian بعد تازه‌ای به خروجی صدای ایربادهای جدید این شرکت اضافه خواهد کرد و وعده صدای استودیویی باکیفیت با تأکید بر وضوح صدای خواننده را داده است. این ایربادها همچنین از کیفیت صوتی شبیه به دنیای واقعی قدرت گرفته از فناوری شرکت Meridian، عملکرد تفکیک نویز، تأییدیه IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، دسترسی آسان به دستیار گوگل و Siri، عمر باتری ۶ ساعته در حالت استاندارد و حداکثر ۱۸ ساعته با استفاده از کیس شارژ برخوردارند. ایربادهای HBS-FN6 و HBS-FN4 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و از بلوتوث 5.0 و کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *