پاناسونیک اخیراً از تبلت جان سخت مبتنی بر اندروید با نام Toughbook A3 رونمایی کرده است. این تبلت جدید جان سخت از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره گرفته که قادر است روشنایی 800 نیت را ارائه دهد. همچنین مجموعه ای از 5 دکمه فیزیکی قابل تنظیم در اطراف قاب و کنترل صدا و یک دکمه روشنایی وجود دارد. این دستگاه از باتری های قابل تعویض دوگانه، قلم داخلی، پورت های USB-A و USB-C و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت بهره می برد.

علاوه بر این، تبلت Toughbook A3 از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP65 پشتیبانی کرده و دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810H است. این تبلت با مجموعه پاناسونیک قطب نما برای ابزارهای مدیریت شرکت ارائه می شود که شامل یک اسکنر بارکد، کارت خوان هوشمند یا یک درگاه USB-A دوم است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 660 تامین شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی همراهی می کند. در بخش نرم افزاری، سیستم عامل قدیمی اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی تبلت اجرا شده و از تمامی سیستم های موقعیت یابی ماهواره ای جهانی GPS پشتیبانی می کند.

همچنین این تبلت دارای دو باتری بوده که یکی از آنها ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی داشته و تا 8 ساعت قابل استفاده بوده و دیگری دارای ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند زمان استفاده را به 15 ساعت برساند. تبلت جدید پاناسونیک Toughbook A3 قرار است از ماه آگوست 2020 با قیمت 1182 پوند در انگلیس به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *