به مناسبت 10 سالگی سرویس پلی استیشن پلاس، سونی در ماه جولای یک بازی رایگان به شما هدیه می دهد. این ماه کاربران سرویس پلی استیشن پلاس از هفتم جولای تا سوم ماه آگوست 2020 می توانند بازی های جذاب NBA 2K20 و Rise of the Tomb Raider و Erica را به صورت رایگان تجربه کنند.

توجه داشته باشید که برای تجربه بازی اریکا، باید برنامه موبایلی Erica را در تلفن هوشمند خود دانلود کرده و اتصال Wi-Fi داشته باشید. در کنار این سه بازی رایگان، سونی یک تم رایگان پلی استیشن 4 در اواخر همین هفته به یادبود 10 سال PS Plus منتشر خواهد کرد. در حالیکه NBA 2K20 نیازی به معرفی کردن ندارد، Rise of Tomb Raider دومین ورودی از ریبوت سری Tomb Raider شرکت Square Enix است. جدیدترین بازی این سریا ، Shadow of the Tomb Raider در سال 2018 به نمایش درآمد.

اگر قبلاً Erica بازی نکرده اید، می خواهید آن را انتخاب کنید، باید اشاره کنیم که این یک بازی تک نفره است که ویدئوی کامل (FMV) را با روایتی تعاملی ترکیب می کند که در آن می توانید تصمیم بگیرید که شخصیت اصلی چگونه عمل می کند. این بخشی از بازیابی مجدد بازی های FMV است که شامل پروژه هایی مانند Her Story و The Complex می شود. اگر در PS Plus مشترک نیستید، می توانید برخی از بازی های چند نفره خود را بصورت آنلاین و بدون عضویت انجام دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *