گجت و پوشیدنی

شیائومی از اسپیکر XiaoAI Portable Speaker رونمایی کرد

شیائومی تاکنون اسپیکرهای زیادی را راهی بازار کرده و در حال حاضر یک اسپیکر قابل حمل جدید با نام XiaoAI Portable Speaker رونمایی کرده است. این اسپیکر همانطور از نامش پیداست، یک محصول جمع و جور بوده و به راحتی می توان آن را حمل کرد.

این اسپیکر جدید مجهز به دستیار صوتی هوشمند XiaoAI این شرکت است و قرار است با قیمت 49 یوان/7 دلار در بازار چین به فروش برسد. از نظر طراحی، این اسپیکر در یک بدنه کامپکت مربعی شکل قرار گرفته که در نگاه اول شبیه به رادیو FM قدیمی است. همچنین از گوشه های گرد و رنگ سفید و مواد ABS + PC ساخته شده و دارای درگاه USB Type-C است.

برای اتصال، از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. در بالای اسپیکر هوشمند فقط دو دکمه وجود دارد  همراه با میکروفون – یکی برای قدرت و دیگری برای میکروفون. دستیار هوشمند XiaoAI را می توان فقط از طریق یک فرمان صوتی اجرا کرد. از دستیار صوتی می توان برای تعیین زمان خاموش شدن بلندگو و همچنین برای بدست آوردن اطلاعات در مورد وضعیت اتصال و وضعیت برق استفاده کرد. علاوه بر این، می توانید برای پخش آهنگ و کتاب صوتی و کنترل پخش با استفاده از دستورات صوتی به تلفن هوشمند متصل شوید.

اگر از تلفن هوشمند مجهز به MIUI استفاده می کنید، می توانید بلندگو را به سرعت از طریق یک پنجره بازشو خودکار برای اتصالات بلوتوث متصل کنید. با این حال، این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران Mi 9 Pro ،Mi 10 و Mi 10 Pro در دسترس است و پشتیبانی از دستگاه های بیشتر اضافه می شود. دستگاه را می توان از طریق درگاه USB Type-C شارژ کرد. طبق گفته این شرکت، XiaoAI Portable Speaker حدود شش ساعت با یک بار شارژ کار می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا