فناوری

موتورولا وان فیوژن معرفی شد: تراشه اسنپدراگون 710 و دوربین چهارگانه

پس از معرفی وان فیوژن پلاس در اوایل ماه گذشته، موتورولا امروز از نسخه استاندارد وان فیوژن Motorola One Fusion رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه اصلی و تراشه اسنپدراگون 710 اشاره کرد.

موتورولا وان فیوژن، دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است. در بریدگی بالای نمایشگر بجای سنسور 16 مگاپیکسلی، از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سه سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

همچنین این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی مجهز شده و از سیستم عامل خام اندروید 10 بهره می برد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سنسور اثر انگشت، دکمه دستیار صوتی گوگل اسیستنت، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و خبری از شارژ سریع نیست. گوشی وان فیوژن قرار است در رنگ های سبز و آبی با قیمت 250 دلار/220 یورو در دسترس مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا