موتورولا امروز از دومین گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ تحت عنوان +Moto One Fusion رونمایی کرده است. موتو وان فیوژن پلاس محصولی جدید است که از صفحه نمایش 6.5 اینچی Total Vision با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و پشتیبانی از استاندارد HDR10 استفاده می کند.

در مورد دوربین سلفی، این گوشی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ آپ یا جهنده است که در صورت لزوم بالا می آید. همچنین سنسور اثر انگشت در پنل پشتی جای خوش کرده است. گوشی Moto One Hyper کاملاً شبیه به این دستگاه است، اما یک دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی چهارتایی هستیم که از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فناوری Quad Bayer و سه حسگر دیگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 730 تامین شده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. البته امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 1 ترابایت برای کاربران فراهم شده است.

با این وجود، مجبورید برای استفاده از فقط یک سیم کارت استفاده کنید، زیرا تلفن دارای شکاف کارت ترکیبی است. خبر خوب این است که این دستگاه همچنین دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری و گیرنده رادیو FM بوده، اما فاقد NFC می باشد. کانکتور سیمی دیگر پورت USB-C است که از شارژ سریع 15 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. گوشی موتو وان فیوژن پلاس قرار است اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 300 یورو راهی بازار اروپایی شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *