گجت و پوشیدنی

گارمین ساعت هوشمند سری Fenix 6 ،Instinct و Tactix Delta را آپدیت کرد

گارمین به تازگی نسخه جدیدی ساعت های هوشمند سری Fenix 6 ،Instinct و Tactix Delta بروزرسانی کرده و حالا همه مجهز به شارژ خورشیدی هستند. هدف از افزودن شارژ خورشیدی، افزایش دوام باتری ساعت ها است.

ساعت های هوشمند Fenix 6 Pro Solar و Fenix 6S Pro بسته به ویژگی های مورد استفاده، به ترتیب عمر باتری 9 و 14 روزه دارند. اکنون، گارمین با توجه به میزان مناسب قرار گرفتن در معرض آفتاب، عمر باتری 10.5 – 16 روزه را وعده می دهد. خارج از افزایش باتری، ساعت های هوشمند سری جدید Fenix ردیابی مخصوصی برای دوچرخه سواری در کوهستان، گشت و گذار و کوهنوردی در محیط داخلی به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر، ساعت های هوشمند سری جدید Fenix با قابلیت های نسخه معمولی Fenix 6 و 6S Pro از جمله WiFi ،GPS و حافظه ذخیره سازی و همچنین ردیابی خواب و NFC یکسان است. ساعت هوشمند Fenix 6S با قیمت پایه 850 دلار به همراه پوشش 47 میلی متری عرضه شده و مدل Fenix 6 Pro Solar نیز با قیمت پایه 949 دلار در دسترس قرار می گیرد.

سپس با سری جدید ساعت های هوشمند Instinct یعنی Surf و Tactical Solar Editions آشنا خواهیم شد که مجموعه ای از ویژگی های کمتری را ارائه داده، ولی دارای عمر باتری 50 روزه با یک بار شارژ کامل هستند. نسخه Surf همچنین تا 100 متر زیر آب مقاوم بوده و قابلیت های بخصوصی مانند آمار داده جز و مد آب را در خود دارد.

نسخه Tactical حالت Stealth را ارائه می دهد که می تواند ویژگی ردیابی ساعت و همچنین سازگاری با عینک های دید در شب را غیرفعال کند. نسخه های Instinct با قیمت 399 دلار شروع می شوند. نسخه های Instinct با قیمت 399 دلار شروع می شوند.

در نهایت، مدل Tactix Delta Solar Edition است که یک ساعت هوشمند از نوع نظامی با درجه بندی MIL-STD-810، سازگاری با عینک دید در شب و باتری با عمر 24 روزه است. این نسخه همچنین گرانترین ساعت در بازار است و از 1.099 دلار شروع می شود. ویژگی جالب دیگر سوئیچ kill است که کلیه داده های ذخیره شده در ساعت را کاملاً پاک می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا