آموزش

آموزش حذف حساب کاربری در اسپاتیفای

گاهی اوقات، ممکن است دیگر نخواهید از سرویس اسپاتیفای استفاده و اقدام به حذف دائمی حساب کاربری خود در این سرویس کنید. ما در مطلب تصمیم داریم تا به شما نحوه حذف حساب کاربری را آموزش خواهیم داد. شما می توانید عملیات حذف حساب را از طریق مرورگر وب انجام دهید. متاسفانه امکان حذف حساب کاربری در اپلیکیشن اسپاتیفای وجود ندارد. به خاطر داشته باشید که پس از حذف حساب اسپاتیفای، همه پلی لیست ها و دنبال کنندگان خود را از دست خواهید داد.

با این روش، شما دیگر نمی توانید همان نام کاربری را بازیابی کنید، اما می توانید با همان آدرس ایمیل یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. وقتی همه جزئیات را مرور کردید و مطمئن شدید که می خواهید حساب اسپاتیفای خود را به طور دائم حذف کنید، کافیست که وب سایت Spotify را در مرورگر مورد نظر خود باز کنید و به حساب خود وارد شوید.

در مرحله بعدی، صفحه Customer Support را باز کنید. در این بخش بر روی دکمه Account را کلیک کنید.

سپس گزینه I Want To Close My Account را انتخاب کنید.

از قسمت بعدی، دکمه Close Account را کلیک کنید. و سپس دکمه Close Account را دوباره انتخاب کنید.

اکنون اسپاتیفای از شما می خواهد تا جزئیات حساب را تأیید کنید. پس از اطمینان از حساب مورد نظرتان، روی دکمه Continue کلیک کنید.

در گام بعد، تیک علامت کنار گزینه I Understand را انتخاب کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

اسپاتیفای از شما می خواهد که ایمیل خود را برای لینک ارسال شده، بررسی کنید. صندوق ورودی خود را باز کنید و ایمیل Spotify پیدا کنید و سپس بر روی دکمه Close My Account موجود در ایمیل کلیک کنید. این لینک فقط 24 ساعت اعتبار دارد.

پس از کلیک بر روی دکمه ، اسپاتیفای یک برگه جدید را باز می کند، و تأیید می کند که حساب شما بسته و حذف شده است. شما دیگر نمی توانید با همان حساب وارد شوید. اگر نظرتان را تغییر کرد، تنها 7 روز فرصت دارید تا دوباره حساب خود را فعال کنید. لینک انجام اینکار را در صندوق ورودی خود پیدا خواهید کرد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا