یوبی سافت، مانند بسیاری دیگر از شرکت های بازی سازی، به دلیل بیماری COVID-19 در ماه ژوئن نتوانست میزبان کنفرانس فیزیکی خود در E3 باشد. در عوض، روز گذشته میزبان یک رویداد دیجیتالی به نام Ubisoft Forward بود که بزرگترین بازی های آینده خود پرده برداشت. این بازی ها شامل Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion و بازی شوتر بتل رویال Far Cry 6 و موارد دیگر بود.

این شرکت می گوید قصد دارد نمایشگاه Ubisoft Forward را نیز در اواخر سال جاری برگزار کند. Ubisoft Forward در شرایط سختی برگزار شد: اخیراً درمورد ادعاهای متعدد مبنی بر سوء رفتار برخی کارمندان یوبی سافت، گزارش های مربوط به یک فرهنگ سمی فراگیر در یوبی سافت منتشر شد. دیروز، سه مدیر برجسته، یوبیسافت را ترک کردند. در توییتی که فقط چند ساعت قبل از شروع این رویداد منتشر شد، یوبی سافت چالش های پیش روی این شرکت را تأیید کرد، اما گفت که در طول رویداد دیجیتال در مورد آنها بحث نمی کند. در ادامه با چند بازی معرفی شده در این رویداد آشنا خواهیم شد.

بازی Far Cry 6 معرفی شد؛ انتشار سال آینده میلادی

پس از انتشار تیزری، یوبی سافت با انتشار تریلری از نسخه جدید بازی Far Cry 6 رونمایی کرد. اثری که به‌واسطه حضور جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad (برکینگ بد) در نقش شخصیت منفی اصلی بازی توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. در این بازی گیمرها قادر به کنترل Dani Rojas، کسی که قصد توقف رژیم آنتون کاستیلو را دارد، هستند. در نسخه 6 مانند نسخه 5 و Far Cry New Dawn شخصیت بازی قابل تنظیم بوده و می‌توان آن را به صورت مرد یا زن درآورد.

بازیکن اسلحه زیادی در اختیار دارد و اجازه یارگیری و متحد سازی برای جنگیدن را به بازی باز {از جمله سگی به نام Chorizo} داده می‌شود. بازی Far Cry 6 هجدهم فوریه 2021 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استدیا عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla با انتشار گیم پلی بازی

در ادامه یوبی سافت با انتشار گیم پلی Assassin’s Creed Valhalla به طور رسمی تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده و براساس آن، این بازی در تاریخ 17 نوامبر 2020 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استدیا عرضه خواهد شد.

بازی در دوران هجوم واکینگ‌ها به خاک انگلستان جریان دارد و گیمر، در نقش یک وایکینگ با نام «ای‌ور» [یکی از دو شخصیت قابل بازی] بازی را پیش خواهد برد. در «والهالا» به‌نظر قرار است با خشن‌ترین و خونین‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید طرف باشیم! مکانیک‌های کامبت و مخفی‌کاری بازی در این نمایش به‌شکلی گسترده به‌تصویر کشیده می‌شوند. بازی یک دنیای گسترده با زیست‌بوم‌های متنوع و بسیار زیبا را در در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

تریلر بازی Hyper Scape

در جریان مراسم امشب یوبیسافت شاهد تریلری جدید و داستانی از عنوان بتل رویال Hyperscape بودیم. بتای این اثر هم‌اکنون قابل دسترسی می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند به تجربه‌ آن بپردازند.

شما در حالت بتا می‌توانید به Crown Rush Squad دسترسی داشته باشید، حالتی که 100 بازیکن با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا نفر آخر به عنوان برنده انتخاب شود. Hyperscape شوتر اول شخصی است که در آینده جریان دارد و نخستین تجربه‌ی یوبیسافت در حوزه‌ی بازی‌های بتل رویال است.

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Watch Dogs: Legion

یوبیسافت همچنین قرار است بازی Watch Dags: Legion را در تاریخ 29 اکتبر 2020 برای کنسول های ایکس باکس وان، رایانه شخصی، پلی استیشن 4 و گوگل استادیا عرضه کند. این شرکت همچنین تریلری از گیم پلی بازی مورد بحث را هم منتشر کرده که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

پیش زمینه‌ داستانی درمورد شهر لندن اشغال شده است که شما باید با گروه مقاومت انقلابی به پا کرده و شهر را پس بگیرید. مبارزات در انواع مختلفی پیگیری می‌شوند و شما می‌توانید با شوکر و اسپری رنگ نیز به دشمن حمله کنید. همچنین به دلیل متفاوت بودن هر یک از شخصیت‌ها و تخصص خاص آنان، شما می‌توانید مراحل را به اشکال مختلف تمام کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *