درصورتی که قصد خرید گوشی هوشمند وان پلاس نورد 5G را دارید، یک بروزرسانی نرم افزاری جدید هنگام خارج کردن دستگاه و روشن کردن آن در انتظار شماست. هنوز 24 ساعت از رونمایی وان پلاس Nord 5G نگذشته است اما اولین بروزرسانی وان پلاس Nord 5G برای بهبود عملکرد دوربین این دستگاه توسط وان پلاس منتشر شده است.

این بروزرسانی OxygenOS 10.5.1 می‌باشد و در لیست تغییراتی که همراه با این بروزرسانی قرار گرفته، مشخص شده است که عملکرد دوربین دستگاه در تماس ویدیو‌ای بهبود داشته است. در کنار این مورد سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق دستگاه عملکردی بهبود یافته داشته است و تصاویر داخل محیط نسبت به قبل بهتر خواهند بود. همچنین در صورت اینکه قصد ثبت ویدیو 4K با سرعت 60 فریم را با این دستگاه داشته باشید اینبار از نظر مصرف باتری نیز این دستگاه عملکرد مناسبی از خود نشان خواهد داد.

این بروزرسانی حجم بالایی ندارد و همانطور که گفته شد 103 مگابایت حجم کلی این بروزرسانی است اما این موضوع باعث شد تا به راحتی متوجه شویم که وان پلاس به غیر از دستگاه‌های پرچمدار خود، تمرکز بر روی بخش میانرده نیز دارد و ایرادات ریز و درشت را همگی با بروزرسانی رفع خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *