موبایل و تبلت

هواوی از پنل های BOE، سامسونگ و ال‌جی برای میت 40 پرو استفاده می کند

به نظر می رسد که شرکت BOE در زمینه ساخت تکنولوژی نمایشگر های OLED خوب عمل کرده و می توان با شرکت هایی نظیر سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی رقابت کند و این شرکت برای تهیه نمایشگرهای آینده هواوی میت 40 و میت 40 پرو انتخاب شده است. البته باید بگوییم که مدل استاندارد هواوی میت 40 صرفا از نمایشگر BOE بهره می‌برد ولی برای نمایشگر مدل پرو از طرف سه شرکت BOE، سامسونگ و ال‌جی پنل‌های موردنظر تامین خواهد شد. این شرکت چینی قصد داشته پنل‌های هواوی P40 را تامین کند که ظاهرا تکنولوژی موردنظر در آن زمان هنوز آماده نبوده است.

BOE تنها شرکت چینی سازنده نمایشگرهای یکپارچه با پنل لمسی نیست و در این زمینه می‌توانیم به شرکت‌های CSOT و Visionox هم اشاره کنیم که البته هنوز نتوانسته‌اند نظر شرکت مهمی را جلب کنند. همانطور که از نام این نوع نمایشگرهای جدید پیداست، پنل لمسی داخل آنها تعبیه شده است. نمایشگرهای قدیمی‌تر به صورت جداگانه از پنل لمسی بهره می‌برند و معمولا بین آنها فاصله بسیار ناچیزی وجود دارد.

به همین خاطر این فناوری نوآورانه می‌تواند عملکرد آن‌ها را بهبود ببخشد و در ضمن باید به کاهش قیمت و باریک‌تر شدن آن‌ها هم اشاره کنیم. اما در هر صورت ساخت این نوع نمایشگرها کار ساده‌ای نیست و به همین خاطر شرکت‌هایی مانند BOE بعد از مدت‌ها به فناوری موردنظر دست پیدا کرده‌اند. در نهایت باید به جزییات فاش شده از طرف یکی از افشاگران اشاره کنیم که ظاهرا هواوی میت ۴۰ پرو از نمایشگر آبشاری دارای حفره دوگانه بهره می‌برد و نمایشگر مدل استاندارد خمیدگی کمتری نسبت به مدل پرو دارد و فقط از یک دوربین سلفی بهره می‌برد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا