ایسوس، نسخه بروزرسانی شده لپ تاپ های ذن بوک 13 و ذن بوک 14 را با پردازنده های نسل دهم اینتل راهی بازار کرده است. به گفته ایسوس، مدل های جدید ‌اکنون باریک‌تر و سبک‌تر هستند و عمر باتری آ‌نها به 22 ساعت می‌رسد.

در هر دو لپ‌تاپ، یعنی مدل UX325 ذن‌بوک 13 با نمایشگر 13.3 اینچی و مدل UX425 ذن‌بوک 14 با نمایشگر 14 اینچی، از نمایشگر NanoEdge با حاشیه‌ های باریک‌تر استفاده شده است. این شرکت ادعا می‌کند نسبت نمایشگر به بدنه در این محصولات ۹۰ درصد است.همچنین هر دو مدل لپ تاپ ایسوس دارای درگاه مختلفی نظیر HDMI با اندازه‌ کامل، USB-A، دو درگاه تاندربولت به‌شکل USB-C و یک شکاف برای حافظه microSD هستند. از درگاه‌های USB-C برای شارژ سریع دستگاه‌های دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

از سوی دیگر این لپ تاپ ها، 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD داشته و دوربین مادون قرمز سازگار با اپلیکیشن Windows Hello به‌شکل وب‌کم تعبیه شده است که برای ورود به سیستم ازطریق تشخیص چهره کاربرد دارد. ویژگی‌های دیگر این نوت‌بوک‌ها صفحه‌کلید LED عددی پنهان در داخل ترک‌پد و لولای ErgoLift است که هنگام بازشدن، باعث زوایه‌دارشدن صفحه‌کلید برای ایجاد امکان تایپ سریع‌تر می‌شود. همچنین، هر دو مدل از استاندارد وای‌فای 6، پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل لپ تاپ ذن بوک 13 و 14 قرار است با قیمتی به ترتیب 800 دلار و 900 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *