موبایل و تبلت

افشای تصاویری از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

هفته‌ گذشته توسط رندرهای نسبتاً بی‌کیفیتی با طراحی زیبای Galaxy Z Fold 2 سامسونگ آشنا شدیم، اما سایت MySmartPrice، تصاویر باکیفیت محصول تاشوی جدید سامسونگ را با دنیای تکنولوژی به اشتراک گذاشت. طبق تصاویر منتشر شده دیگر خبری از ناچ نبوده و سامسونگ برای تمام پرچمداران امسال خود طراحی حفره‌ای را برگزیده است.

روی هم رفته باید بگوییم که شاهد طراحی بسیار جذاب‌تری نسبت به نسل قبلی هستیم. همانطور که انتظار داشتیم، در پنل بیرونی نمایشگر بسیار بزرگ‌تری تعبیه شده و به جای بریدگی نمایشگر، از نمایشگر حفره‌دار استفاده شده است. حذف بریدگی نمایشگر به سامسونگ اجازه داده بدون اینکه نیازی به افزایش قابل توجه اندازه گوشی داشته باشد، از نمایشگر بزرگ‌تر بهره ببرد. برای طرفداران حسگر اثر انگشت فیزیکی هم باید بگوییم که در لبه‌ی کناری بدنه این گوشی چنین حسگری تعبیه شده است. در پنل پشتی هم ماژول مستطیل شکل دوربین توجه را جلب می‌کند که درون آن سه دوربین قرار گرفته است. طراحی ماژول این دوربین یادآور ماژول دوربین گلکسی نوت 20 است.

این گوشی تاشو همانند مدل قبلی خود به دو نمایشگر AMOLED مجهز است؛ در قسمت پشتی آن یک نمایشگر کشیده‌ 6.23 اینچی با طراحی دوربین سلفی حفره‌ای (Punch-hole) مشاهده می‌شود که تا لبه‌های دستگاه کشیده شده، پس حاشیه‌های بسیار کوچکی داشته و به اسمارت‌فون‌های حال حاضر بسیار شبیه است. اما کاربران Galaxy Z Fold 2 می‌توانند از نمایشگر بیرونی آن برای هر کاری استفاده کنند، اما برای مشاهده‌ ویدیو و خواندن متن و کتاب، احتمالاً بهتر است نمایشگر اصلی آن را به کار گیرند. با بازکردن محصول تاشوی جدید غول کره‌ای، با یک نمایشگر عظیم 7.7 اینچی و رفرش ریت 120 هرتزی مواجه می‌شویم که نسبت به مدل قبلی خود 0.4 اینچ بزرگتر بوده و به‌صورت خودکار و بدون وقفه، هرچه در نمایشگر بیرونی مشاهده می‌کردیم را به نمایشگر اصلی می‌آورد.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی تاشوی جدید می توان به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس، 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) سامسونگ در کنار گوشی‌های گلکسی نوت 20 و چند گجت دیگر، از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی مانند نسل قبلی خود با قیمت 1980 دلار روانه‌ بازار می‌شود.

منبع
9to5google
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا