گوگل امروز با انتشار تیزر رسمی، تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند پیکسل 4a را اعلام کرد. این گوشی قرار است در تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) رسما معرفی شود. گوگل برای این کار، یک صفحه وب راه انداخته که اگر به آن سر بزنید (که البته برای این کار باید IP خود را تغییر دهید)، می‌توانید تصویری از یک گوشی فاقد جزییات مشاهده کنید که درون آن طرح شطرنجی قرار گرفته است.

همچنین یک متن مشابه lorem ipsum در این صفحه توجه را جلب می‌کند که درون آن به طور غیرمستقیم به بخش‌هایی مانند عکاسی در محیط‌های کم‌نور، افکت بوکه و عمر باتری طولانی اشاره شده است. باید خاطرنشان کنیم lorem ipsum یک متن فاقد معنا است که در صفحات وب و طرح‌های گرافیکی برای پر کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر بر روی مستطیل‌های موجود در این صفحه کلیک کنید، می‌بینید که رنگ آنها تغییر می‌کند. در صورتیکه ترتیب رنگ آن‌ها را مانند ترتیب رنگ لوگوی گوگل قرار دهید (آبی، قرمز، زرد، آبی، سبز، قرمز) عبارت Just what you’ve been waiting for (دقیقا همان چیزی که منتظرش بودید) و کمی پایین‌تر از آن تاریخ 3 آگوست پدیدار می‌شود.

این تصویر اگرچه اطلاعاتی را از ویژگی ها و قابلیت های ظاهری این گوشی منتشر نمی کند اما گوگل سعی کرده است با استفاده از الفبای لاتین در آن نشان دهد که گوشی پیکسل 4a دارای یک باتری با شارژدهی عالی و همچنین یک دوربین قدرتمند است. در میان این عبارات، به قابلیت های دیگری نظیر عکس برداری عالی از موقعیت های تاریک، افکت Bokeh و همچنین کیفیت مگاپیکسلی بالا نیز اشاراتی شده است.

در حال حاضر اطلاعات کاملی از ویژگی ها و قابلیت های گوشی پیکسل 4a در دسترس نیست؛ اما گفته می شود که این گوشی در هنگام عرضه دارای تراشه اسنپدراگون 730، شش گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و همچنین یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED خواهد بود. انتظار می رود این گوشی در هنگام عرضه قیمتی در حدود 349 دلار داشته باشد؛ در این صورت این گوشی 50 دلار از گوشی آیفون SE 2020 ارزان قیمت تر خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *