لپ تاپ

رونمایی دل از کروم بوک تجاری Latitude 7410 با مشخصات بالا و امنیت اضافی

سال پیش بود که شرکت دل با همکاری گوگل از نخستین کروم بوک های تجاری رونمایی کردند. هر دو دستگاه از ویژگی های امنیتی و سازمانی اضافی ساخته شده برای مشاغل برخوردار بودند. حال دوباره این دو شرکت از نسل بعدی کروم بوک تجاری خود با نام Latitude 7410 Chromebook Enterprise رونمایی کرده است.

Latitude اولین کروم بوکی است که می تواند به صورت لپ تاپ یا 2 در 1 تنظیم شود. لپ تاپ یادشده در دو مدل متفاوت با فیبر کربنی یا پوشش آلومینیومی عرضه می‌شود و در آن از نسل دهم پردازنده‌های Core i7 اینتل استفاده شده است. 16 گیگابایت رم DDR4 هم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. عمر باتری این لپ تاپ نیز 19 ساعت است که در نوع خود کم نظیر است. همچنین لتیتیود 7410 مجهز به فناوری شارژ سریع است و 80 درصد باتری آن در یک ساعت و 35 درصد باتری آن در 20 دقیقه شارژ می‌شود.

این لپ تاپ همراه با نمایشگر 14 اینچی عرضه می‌شود که دقت آن به انتخاب مشتری 1920 در 1080 پیکسل یا 3840 در 2160 پیکسل خواهد بود و پشتیبانی از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. لپ تاپ مذکور از فناوری نسل چهارم LTE نیز پشتیبانی می‌کند. زمان دقیق عرضه و قیمت این لپ تاپ هنوز مشخص نیست.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا