فیلیپس به تازگی از جدیدترین مانیتور LCD خود با نام Philips 279C9 رونمایی کرده است. مانیتور 27 اینچی جدید از ویژگی طراحی Zero Bezel برخوردار است که که باعث می شود قاب اطراف نتیجه یک تصویر گسترده را از بین ببرد و همزمان تنظیمات چند مانیتور یکپارچه را امکان پذیر کند.

امروزه، مانتیورها برای کار با چندین دستگاه متصل استفاده می شود، به این معنی که درگاه ها یک ویژگی اصلی هستند که نمی توان از دست داد. Philips 279C9 شامل یک رابط USB Type-C است که به کاربران امکان می دهد داده ها را با سرعت فوق العاده منتقل کرده و همزمان لپ تاپ را شارژ کنند (حداکثر 65 وات). این مانیتور همچنین دارای یک درگاه DisplayPort، دو پورت HDMI و چهار پورت USB 3.2 است.

پنل IPS انتخاب شده برای این مدل ، زاویه دید فوق العاده ای با اندازه 178/178 درجه را نشان می دهد و تقریباً از هر زاویه ای امکان تصویری شفاف و روشن را فراهم می کند. علاوه بر این، مانیتور جدید با پشتیبانی از DisplayHDR 400 و فناوری AMD FreeSync همراه است. همچنین از حالت بازی SmartImage نیز برای تقویت تصویر پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ رفرش ریت 60 هرتزی اشاره کرد. این مانیتور قرار است با قیمت 489 یورو وارد بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *