موبایل و تبلت

تاریخ برگزاری رویداد معرفی ایسوس ذن‌فون 7 اعلام شد

ایسوس به صورت رسمی اعلام کرد که از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار «ذن‌فون» Zenfone 7 در تاریخ پنجم شهریور ماه رونمایی می‌کند. این رویداد هم به پیروی از رویدادهای بزرگ امسال به صورت آنلاین از یوتیوب پخش خواهد شد.

با توجه به اینکه در گزارش‌ها از سری ذن فون صحبت شده است می‌توان نتیجه گفت که گوشی هوشمند ذن فون 7 ممکن است دو مدل یا بیشتر داشته باشد. با این وجود هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری، تعداد مدل‌های موجود در سری، طراحی‌ها و نوآوری‌های استفاده‌شده منتشر نشده است. معمولا قبل از معرفی محصولات جدید، شرکت سازنده آن محصول یا افشاگران اطلاعات زیادی را از آن در فضای مجازی منتشر می‌کنند. اما ایسوس در سکوت کامل خبری این گوشی هوشمند را تولید کرده است.

بنچمارک‌های منتشر شده از نسل جدید این تلفن‌ همراه نشان می‌دهند که ایسوس در این تلفن همراه از چیپست اسنپدراگون 865 در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است. ایسوس برای کامل کردن ویژگی‌های این تلفن همراه، حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از قابلیت 5G را  هم در این تلفن همراه قرار داده است. با توجه به این ویژگی‌ها، پرچمدار جدید ایسوس در برابر رقبای قدرتمند خود کمبودی را نخواهد داشت.

گوشی هوشمند ایسوس ذن فون 7 از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت این تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر از این گوشی منتشر شده است و نشان می‌دهد که ظرفیت باتری محصول جدید ایسوس مانند ذن فون 6 است. با این وجود ذن فون 6 از فناوری شارژ 18 واتی استفاده می‌کرد که ممکن است در مدل جدید از شارژ 30 واتی استفاده شود.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا