در حالیکه ممکن است چاپگرهایی را در خانه، مغازه ها یا دفاتر مشاهده کرده باشید، اما آنها به طور کلی از همان طراحی یک محصول جعبه ای پیروی می کنند. با این حال، پلتفرم Xiaomi Youpin در حال ساخت یک چاپگر دستی جدید بوده که می تواند در هر نقطه، چاپ کند.

پرینتر دستی قابل چاپ PrinterPods، دروافع برای کاربرانی طراحی شده که می خواهند به صورت سفارشی چاپ کنند. با استفاده این پرینتر می توان بر روی هر نوع سطوحی نظیر لیوان، لباس و حتی پوست بدن، چاپ کرد. به عبارت دیگر، چاپگر دستی فقط به کاغذ مانند چاپگر سنتی محدود نمی شود و انواع دیگر امکانات را نیز ارائه می دهد.

این محصول از یک جوهر مخصوص برخوردار بوده که می تواند برای پوست، مواد غذایی و لباس نیز استفاده شود تا آنها را با آرم یا الگوهای خاص بپوشانید. سطح یا اشیایی که چاپ می شود لازم نیست کاملاً صاف باشد و این محصول را واقعا متنوع می کند. این بدان معنی است که شما می توانید بر روی سطوح خمیده مانند فنجان چاپ کنید. طول این چاپگر جدید شیائومی تنها 95 میلی متر بوده که نسبت به بسیاری از موبایل ها کوچکتر است.

بدنه این محصول حاوی یک کارتریج جوهر یکپارچه است که در یک طراحی براق و ساده ساخته شده که گرفتن آن به راحتی امکان پذیر می کند. نقطه فروش اصلی آن این واقعیت است که شما می توانید در هر زمان و هر کجا که در حال حرکت هستید، چاپ کنید. از سوی دیگر می توانید از قلم ها و الگوهای پیش فرض اپلیکیشن موبایل استفاده کنید یا فقط با بارگذاری تصاویر، موارد دلخواه خود را اضافه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *