شرکت MSI جدیدترین مانیتور گیمینگ منحنی را با عنوان Optix MAG342CQRV راهی بازار کرده است. مانیتور جدید این شرکت، از پنل واید 34 اینچی UWQHD استفاده کرده که دارای رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل، نرخ رفرش ریت 100 هرتزی و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه می باشد.

از سوی دیگر فناوری های Adaptive Sync پشتیبانی می کند. در مقایسه با پنل سنتی 16 به 9 ، پنل 21 به 9 اولتراواید، اندازه صفحه نمایش را افزایش می دهد تا گیمرها بتوانند از زاویه دید گسترده تری برخوردار باشند. گیمرها می توانند چندین پنجره را همزمان نمایش دهند و از این طریق عملکرد و راندمان بازی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

Optix MAG342CQRV با استفاده از تکنولوژی Adaptive Sync ساخته شده تا به تصویری صاف برای گیم پلی شما دست پیدا کند. فناوری Adaptive Sync سرعت تازه سازی مانیتور شما را با GPU شما همگام سازی کرده تا پارگی و لکنت صفحه را از بین ببرد. Night Vision در نرم افزار پیکربندی مانیتور MSI – Gaming OSD App 2.0 ادغام شده که این قابلیت هوشمندانه جزئیات موجود در منطقه تاریک صفحه را تقویت می کند، و برخلاف روشن شدن کل صفحه و باعث بیرون زدگی برخی از مناطق، این امکان تصاویر کلی راحت و دلپذیر را ایجاد می کند.

به لحاظ ارتباطی، این مانیتور از یک پورت HDMI 1.4، پورت HDMI 2.0، رابط دیسپلی پورت و یک جک هدفون 3.5 میلیمتری بهره می برد. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه اطلاعاتی در دست نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *