اینستاگرام بخش Feed را با پست‌های پیشنهادی پر خواهد کرد. این پست‌ها متعلق به اکانت‌هایی خواهند بود که شما آنها را دنبال نمی‌کنید. برای دسترسی به این پست‌ها، شما باید ابتدا تمام پست‌های موجود در بخش Feed خود را به اتمام برسانید.

پست‌های پیشنهادی (Suggested Posts) پس از رفتن به انتهای صفحه فید و نمایش پیغام «You’re all caught up» به کاربر نمایش داده می‌شوند. برای مثال اگر اکانت‌های مربوط به مواد غذایی یا فضا را دنبال می‌کنید، از این پس پست‌های بیشتری در ارتباط با این موضوعات در انتهای صفحه فید مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام همچنین از نمایش تبلیغات بین پست‌های پیشنهادی خبر داده که این پلتفرم را برای بازاریابی و تبلیغات جذاب‌تر می‌کند.

پست‌های پیشنهادی فید اصلی با پست‌هایی که در بخش Explore به‌نمایش درمی‌آیند متفاوت هستند. این پست‌ها قرار است با محتواهایی که کاربر آن‌ها را فالو و لایک می‌کند مرتبط باشند، این درحالی است که Explore تلاش می‌کند محتواهای کلی‌تر را نیز برای کاربر به‌نمایش دربیاورد.

پست‌های موجود در بخش Explore کاربران را به پیدا کردن محتوا و اکانت‌های جدید تشویق می‌کنند. این در حالی است که پست‌های پیشنهادی جدید، محتوایی مشابه علاقه مندی‌های خود را به شما ارائه خواهند داد. اضافه شدن پست‌های پیشنهادی نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال الهام گرفتن از تیک تاک است.

تیک تاک نیز با سبک و سیاقی مشابه، کاربران خود را در چرخه ای بی پایان از محتوای مشابه قرار می‌دهد.این یکی از بخش‌هایی است که تیک تاک را به چنین اپلیکیشن موفقی تبدیل کرده است. اکنون اینستاگرام می‌تواند با این فرمول، موفقیت و محبوبیت خود را حتی از قبل نیز بیشتر کند. اما این افزایش محبوبیت قطعا به معنی افزایش شدت اعتیاد کاربران به این اپلیکیشن نیز خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *