سامسونگ به تازگی به روزرسانی One UI 2.5 موجود در گلکسی نوت 20 را برای سایر گوشی های پرچمدارش نظیر خانواده گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 10 ارائه کرده است. فریم ور بروزرسانی گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا به ترتیب G981BXXU4BTH5, G986BXXU4BTH5 و G988BXXU4BTH5 می باشد. مدل های 4G نیز به زودی به روزرسانی مشابه را دریافت می کنند.

نسخه 2.5 از One UI با ویژگی های جدید سامسونگ، اولین بار را روی گوشی های گلکسی نوت 20 به ارمغان آورد و به نظر می رسد تمام ویژگی های جدید از جمله Wireless DeX، پشتیبانی از پیمایش ژست اندروید 10 برای لانچرهای شخص ثالث، بهبود حالت فیلمبرداری حرفه ای و موارد دیگر را به همراه دارد.

در همین حال ، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نیز به روزرسانی شده اند و بیشتر روی بهبود تجربه یادداشت برداری با S Pen متمرکز شده است. اول اینکه، یادداشت ها در قالب پرونده جدید ذخیره می شوند، زیرا آنها از یک ویژگی جدید پشتیبانی می کنند.

رابط کاربری سامسونگ Notes بازطراحی شده و اکنون توانایی وارد کردن PDF، خروجی گرفتن یادداشت ها به عنوان PDF یا فایل های پاورپوینت را دارد. یک دکمه جدید قرار گرفته که به شما امکان می دهد تا متن نوشتاری را به طور خودکار پاک کنید. همچنین می توانید صدا را ضبط کرده، و همزمان با نقاشی شما پخش می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *