همانطور که در خبرها خواندید، گوگل در جریان معرفی گوشی پیکسل 4a، تیزری از دو گوشی دیگر که قرار است در تاریخ 30 سپتامبر معرفی شوند، را با نام پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a منتشر کرد. در همین راستا، به تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی این دو گوشی فاش شده است.

براساس شایعات، پیکسل 5 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود که قدرت پردازشی دستگاه از طریق تراشه کوالکام اسنپدراگون 765G تامین می شود. همچنین برخلاف همتای پیکسل 4a که تراشه اسنپدراگون 730G را در اختیار داشت، مدل 5G پیکسل 4a نیز از پردازنده اسنپدراگون 765G برخوردار است.

همچنین گفته می شود که پیکسل 5، نمایشگر 6 اینچی اولد 90 هرتزی داشته که 0.2 اینچی کوچکتر از مدل پیکسل 4a 5G خواهد بود، اما به دلیل داشتن بدنه کوچکتر، دقیقاً ردپای مشابه پیکسل 4a را دارد. رزولوشن صفحه نمایش برای هر دو گوشی نیز فول اچ دی پلاس خواهد بود.

در پنل پشتی این گوشی مانند پیکسل 4 دو دوربین دیده می‌شود که البته حالا به جای دوربین ثانوی تله‌فوتو، از دوربین اولترا واید استفاده می‌شود. همچنین نباید سرعت 15 وات شارژ بی‌سیم و 5 وات شارژ بی‌سیم معکوس را از قلم بیندازیم. هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه قیمتی روانه‌ بازار می‌شود ولی در هر صورت در گزارش مذکور بار دیگر اعلام شده که در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) گوشی‌های پیکسل5 و مدل 5G پیکسل 4a معرفی خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *