نرم افزار و اینترنت

بازطراحی گوگل پلی استور برای تبلت ها سال آینده ارائه می شود

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O امسال اعلام کرد که قصد دارد بیش از 20 اپلیکیشن شخص اول را برای تبلت ها و تبلت های تاشو اندروید به روز کند. این شرکت پیش‌نمایش اولیه‌ای از طراحی مجدد پلی استور برای تبلت‌ها در آن زمان به ما ارائه کرد و اکنون تأیید کرده که اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، گوگل پلی استور در تبلت‌ها دارای یک نوار پیمایش در لبه سمت چپ است که به شما امکان دسترسی سریع به صفحات بازی‌ها، برنامه‌ها، پیشنهادات و کتاب‌ها را می‌دهد. این صفحات شامل چند فیلتر در بالا هستند و به دنبال آنها چرخ فلک های برنامه برای دسته های مختلف مانند بازی های جدید و به روز شده، بازی هایی که در حال بازی هستیم، بازی های پیش ثبت نام و غیره است.

هر چرخ فلک دارای چند برنامه با نمادها، رتبه بندی پلی استور، قیمت ها و اندازه برنامه است. برای دسترسی به توضیحات، اسکرین شات ها و ویدیوهای تریلر برنامه، باید روی نماد برنامه ضربه بزنید تا به صفحه اختصاصی آن بروید. گوگل قصد دارد این رویکرد را با طراحی مجدد آینده تغییر دهد، که توضیحات برنامه، اسکرین شات ها و ویدیوهای تریلر را مستقیماً به صفحات برنامه ها و بازی ها می آورد. همانطور که در اسکرین شات می بینید، صفحه بازی ها یک طرح کاملا جدید با توضیحات برنامه و اسکرین شات ها در صفحه اصلی نمایش داده می شود.

علاوه بر طرح‌بندی جدید پلی استور برای تبلت‌ها، گوگل اعلام کرد که پلی استور از اسکرین‌شات‌های مخصوص کروم بوک نیز پشتیبانی می‌کند. توسعه دهندگان اکنون می توانند تا هشت اسکرین شات با نسبت ابعاد 16:9 با ابعاد 1080-7690 پیکسل را به لیست برنامه های پلی کنسول اضافه کنند. علاوه بر این، این پست همچنین حاوی نکاتی است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا اسکرین شات های عالی را به لیست های پلی استور اپلیکیشن خود اضافه کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا