موبایل و تبلت

گوشی Gionee K30 Pro با تراشه هلیو پی 60 معرفی شد

شرکت جیونی امروز در چین از یک گوشی هوشمند جدید با نام K30 Pro رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل قدیمی اندروید پای و محل عجیب قرارگیری سنسور اثرانگشت اشاره کرد. امسال که شاهد عرضه سیستم عامل اندروید 11 هستیم، ولی با این حال بعضی شرکت های هستند که هنوز از سیستم عامل اندروید پای برای گوشی های خود استفاده می کنند. جیونی هم جز یکی از این شرکت ها است که با وجود معرفی K30 Pro، از اندروید 9 پای برای آن استفاده کرده است.

نکته جالب دیگر در محل قرارگیری سنسور اثر انگشت است. به تصویر نگاه کنید و سعی کنید حدس بزنید که در کجای آن قرار دارد. اگر فکر می کردید که این حلقه پایین سمت راست در مجموعه دوربین است، درست می گفتید. ما قبلاً شاهد اسکنرهایی بودیم که مجموعه دوربینی با یکدیگر ترکیب شده اند، اما از ماژول های دراز در قسمت عقب متمرکز بوده اند.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر است. در پشت گوشی دوربین اصلی سه گانه تعبیه شده که از سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور نامعلوم (احتمالا اولتراواید و عمق) تشکیل شده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو پی 60 با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به ابعاد 164.3 در 77.6 در 9.7 میلی متر و وزن 205 گرم اشاره کرد. قیمت مدل 6 گیگابایتی معادل 101 دلار و مدل 8 گیگابایتی نیز 129 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا